For-You-Only Bizjoesss & more
3 maanden garantie op handmade sieraden
GRATIS verzenden boven € 25,00
Klant review score 9/10
Like & Volg ons @FYOstore
Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je informatie over de For-You-Only klantenservice. Wij hebben een lijst samengesteld met de meest voorkomende vragen over bestellen, verzenden, retourneren en betalen.

 

Mocht je toch nog vragen hebben na het doorlezen van onderstaande antwoorden, neem dan gerust contact met ons op via for-you-only@ziggo.nl of ons klantenservice telefoonnummer.

 

 
1 Algemeen
1.1 Hoe kan ik in contact komen met jullie?

Dat is heel eenvoudig. Je kunt ons altijd bereiken via e-mail op for-you-only@ziggo.nl. Dat is de makkelijkste en betrouwbaarste manier om aan ons een vraag te stellen. Wij zijn op kantooruren ook telefonisch bereikbaar voor vragen over je bestelling. Je vindt het nummer rechts boven in de webshop.

1.2 Hoe veilig is winkelen bij For-You-Only Bizjoesss & more?

Onze winkel voldoet aan alle moderne eisen die aan online winkelen gesteld mogen worden. Je kunt veilig betalen met iDeal, PayPal, Creditcard of overboeking. Je kunt zelfs kiezen om achteraf te betalen met de digitale acceptgiro van Billink. Wij gaan zorgvuldig om met je gegevens, deze worden alléén voor verzend en klantenservice doeleinden gebruikt. Eventueel verzamelde gegevens voor een account bij ons zijn strikt privé en worden onder geen beding ter inzage aan derden gegeven.

1.3 Ik heb een klacht wat moet ik doen?

Wij lossen het graag zo snel mogelijk met je op. Het beste is om direct contract op te nemen met onze klantenservice 010-4180738 zodat we samen kunnen kijken naar een geschikte oplossing. Wil je daarna toch nog graag de klachtenprocedure starten? Dat kan natuurlijk. For-You-Only werkt volgens de klachtenregeling van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. We ontvangen je klacht dan graag schriftelijk via e-mail aan for-you-only@ziggo.nl of via de reguliere post aan For-You-Only t.a.v. Klachtenafhandeling, Lindesingel 36, 3053 JJ te Rotterdam. We zullen dan de klacht z.s.m in behandeling nemen en binnen 14 dagen een reactie geven.

1.4 Ik heb een fout op de website ontdekt, hoe kan ik helpen?

Mocht je ondanks onze grootst mogelijke zorgvuldigheid toch een fout of onjuistheid hebben opgemerkt, dan waarderen wij het zeer als je via het contact formulier rechts op de website daarvan melding wilt maken. Dat geldt overigens ook voor onze uitingen op Facebook, Pinterest en Twitter.

2 Bestellen
2.1 Ik heb een foutje gemaakt bij het bestellen, wat moet ik doen?

Het kan iedereen overkomen, maak je vooral geen zorgen. Bij fouten of vergissingen kun je ten alle tijde gerust contact met ons opnemen via onze klantenservice. Wij passen dan graag je bestelling aan, of annuleren de bestelling als deze per vergissing is geplaatst.

2.2 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja dat kan tot het moment dat wij de bestelling voor verzending hebben aangeboden bij PostNL of de pakketdienst, en dat is meestal redelijk vlot. Als je een bestelling wilt annuleren neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de klantenservice of de -Stel een vraag- knop. Je vindt ons klantenservice telefoonnummer rechts boven in de webshop. Indien je al betaald hebt krijg je van ons natuurlijk het aankoop bedrag van ons retour. Mochten wij de order al verzonden hebben dan kun je alsnog binnen 30 dagen de bestelling retourneren. Je dient daarvan wél binnen 14 dagen melding te maken. Je bent dan helaas wel zelf verantwoordelijk voor de portokosten van het retourneren.

2.3 Ik wil graag wat weten over mijn geplaatste bestelling, waar kan ik dat vinden?

Je wordt via email op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Bijvoorbeeld als je betaling geslaagd is, de bestelling in behandeling is genomen en als de bestelling verzonden is. Je kunt ook te alle tijde de status van je bestelling volgen door in te loggen op je account bij For-You-Only als je dat aangemaakt hebt. Bij het account vindt je alle gegevens van je bestellingen onder het tabblad 'Mijn bestellingen'.

2.4 Ik heb net twee bestellingen geplaatst. Moet ik nu twee maal verzendkosten betalen?

Als je na het plaatsen van een bestelling direct nog één of meerdere bestellingen plaatst, dan zullen wij je bestellingen samen versturen. Je hoeft dan natuurlijk maar één maal verzendkosten te betalen. Neem in dat geval contact met ons op met het verzoek de gemaakte verzendkosten te retourneren, graag met vermelding van je bankrekeningnummer. Wij zullen dan na verzenden de te veel gemaakte bestelkosten op je rekening terug storten. Als het totaal van je bestellingen samen boven de 35 euro komt krijg je van ons zelfs de eerder betaalde verzendkosten retour en is verzending gratis!

3 Betalen
3.1 Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?

In Nederland kun je betalen met iDEAL, PayPal, creditcard, achterafbetalen met Billink en vooraf overmaken via een bankoverschrijving. Woon je in België dan kun je betalen met Creditcard, overschrijving via bank maar ook met Bancontact/Mister Cash. Voor meer informatie over betalingsmogelijkheden verwijzen wij je graag naar de pagina 'Betaalmethoden'.

3.2 Mijn betaling is mislukt, wat kan ik doen?

Heb je géén account bij ons? Bel dan onze klantenservice of stuur een mailtje naar for-you-only@ziggo.nl

Heb je wél een account aangemaakt dan kun je ten alle tijde alsnog betalen om de bestelling te voltooien. Dit gaat als volgt:

1. Bent je nog niet ingelogd? Log in op je account bij For-You-Only. Dat kan bovenin de website.

2. Als je bent ingelogd klik je op 'Mijn account' waarna je op het dashboard van je account terecht komt.

3. Onder je account gegevens vind je een tabel met recente orders. je zoekt de order waarbij de status vermeld: 'Wacht op betaling'.

4. Klik op 'Bekijken' dat achter de order staat. Je komt nu terecht bij de bestelgegevens van de nog te betalen order.

5. Op de pagina vind je onder 'Betaling' een link naar 'Nu betalen'.

6. Klik op 'Nu betalen' om het betaalproces te hervatten.

3.3 Betalen per bankoverschrijving: Waar vind ik de bankgegevens en het bedrag?

Als je gekozen heeft om per bankoverschrijving te betalen ontvang je van ons per email een order bevestiging met daarin het factuur bedrag en de bankgegevens van For-You-Only. Deze email ontvang je op het email adres dat je aan ons hebt doorgegeven bij de bestelling. je kunt met behulp van deze gegevens de betaling zelf in orde maken. Wij versturen je bestelling zodra wij de betaling hebben mogen ontvangen. Hou er rekening mee dat hierdoor de leveringstijd wat langer is dan normaal. Je vindt onze bankgegevens ook op de pagina 'Bedrijfsgegevens'.

3.4 Bankoverschrijving: hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
Als je per bankoverschrijving betaalt, dan kan het enkele dagen duren voordat je betaling bij ons op de rekening staat afhankelijk vanaf welke bank u het bedrag overmaakt en of je vanuit België betaalt. Maak je vooral geen zorgen, wij controleren onze rekening elke dag en leggen de bestelling apart. Zodra wij de betaling binnen hebben krijg je van ons direct bericht en sturen wij je bestelling op. Vanaf dat moment geldt de normale leveringstijd. Mocht je dat prettig vinden dan kun u ons altijd even laten weten dat u een betaling per bank heeft voldaan. Dat is wel zo zeker.
4 Verzenden
4.1 Wat zijn de kosten voor het verzenden van mijn bestelling?

Wij hanteren een vast tarief bij een bestelling onder de 35 euro van 3,50 euro als je pakje door de brievenbus past en 4,95 euro als het een groter pakket is ongeacht de hoeveelheid producten. Zo weet je waar je aan toe bent. Boven de 35 euro is het altijd gratis! Je bestelling wordt altijd met Track&Trace verstuurd. Voor meer informatie over verzendkosten verwijzen wij je graag naar onze pagina Verzenden & retourneren.

4.2 Wat zijn de verschillende verzendmogelijkheden?

Bij het bestellen kun je zelf de door jou gewenste verzendmethode kiezen. Je hebt voor Nederland de keuze uit brievenbuspakje €3,50 (gratis boven € 35,00) of standaard verzending € 4,95 (gratis boven € 35,00)

4.3 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

Normaal moet je rekenen op een leveringstijd van 2 tot 4 dagen nadat wij je bestelling hebben ontvangen, met uitzondering van vooruitbetaling per bank, dan geldt deze levertijd vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Je krijgt van ons automatisch bericht als wij je bankbetaling binnen hebben. Heb je haast? Neem dan even contact met ons op. Wij zullen dan kijken of wij je bestelling met spoed kunnen leveren. Daar zitten overigens wél kosten aan verbonden. Leveringen naar België duren in de regel 3 tot 5 werkdagen.

4.4 Ik heb in het weekend besteld of vrijdag na 16.00 uur

Als je op vrijdag na 16.00 uur of in het weekend besteld, kunnen wij pas op de eerstvolgende maandag pakketten aanbieden aan PostNL. Hou er dan ook rekening mee dat je bestelling pas vanaf dinsdag bij je in de brievenbus ligt

4.5 Kan ik bestellingen persoonlijk komen afhalen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. For-You-Only is alleen online actief, en gebruikt betrouwbare partners voor betaling en verzending van al je bestellingen.
5 Retouneren
5.1 Kan ik bestellingen terug sturen?

Dat kan natuurlijk! Je hebt zelfs recht op een wettelijk vastgelegde twee weken bedenktijd na ontvangst bij al je online aankopen, niet alleen bij ons. Voor meer informatie over het retourneren van bestellingen verwijzen wij u graag naar onze pagina Verzenden en retourneren. (voor speciaal in opdracht gemaakte items gelden andere regels)

5.2 Als ik iets retour zend, krijg ik de kosten daarvoor van jullie vergoed?

Nee, je bent zelf verantwoordelijk voor de terugzending van de bestelling of onderdelen daarvan. Dat betekent ook dat je zorg draagt voor de kosten van het retourneren. Je krijgt van ons wel eventuele verzendkosten die je bij de bestelling hebt betaald terug. Heb je de bestelling zonder verzendkosten van ons ontvangen? Dan krijg je uiteraard geen verzendkosten vergoed.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Gratis verzenden

vanaf € 25,00

Klantenservice

24/7

Klant reviews

9/10

3 maanden garantie

op handmade sieraden